Op deze pagina kun je kennis maken met de GS/A’s van onze leden.
Ben je zelf lid? Voeg je auto(‘s) toe en help mee deze pagina te vullen!
De showroom is geen marktplaats, advertenties kunt u onder Annonces kwijt.
Note: these are cars that are not for sale. You can find the items that are for sale here: for sale
Reeds meer dan 20 jaar in bezit. Vele kilometers mee gemaakt. 2e eigenaar, gekocht bij garage Jansen in Breda. Voorzien van achterruitenwisser.
Momenteel niet dagelijks in gebruik; is te koop!
Sinds dit jaar in ons bezit, erg leuke auto die we gaan inzetten als gezinswagen. Voorzien van diverse extra’s: LPG-installatie, 5-bak, trekhaak en elektrisch schuifdak. Origineel Nederlands Kenteken.
Mooie, strakke auto! En wat betreft historie: Rouge geranium is 1 van de mooiste kleuren uit de 70-er jaren (vind ik) Ook nu nog worden mensen er vrolijk van (in tegenstelling tot het palet van de nu hippe begrafenis kleuren van auto’s).
deze GSA komt oorspronkelijk uit France, en is in 2007 op kenteken gekomen in Nederland.
Ik heb ‘m gekocht met een een aantal roestplekken (voetenbak links en R/A zijkant van kofferbak). Dit hebben we nu gelast. ook leuk om te weten: origineel was ie Cuivre Tamella, maar in Frankrijk in beige overgespoten.
Deze word in de zomermaanden gebruikt als hobby auto.
In de winter staat ie binnen stil. Het is een erg fijne auto waarmee ik in de zomer van 2010 2 weken mee door de highlands van schotland heb getoerd
En we hebben het op de meeting op de brug gezien Erik, dit is de netste GSA die ik ooit heb gezien!
groet,
jasper
Mattijs, kun je mij de getoonde stallingstechniek bekend maken? Ik heb ook nog stallingsruimte aan het plafond over.
Deze GS heeft heel veel emotionel waarde voor mijen dat zal nooit verdwijnen.
Ben een citrofiel in hart en nieren
Mooi verhaal, fantastische foto!
Wees er maar zuinig op
Prachtige auto
Op deze site stond een Blauwe GSA aangeboden, die al erg lang (+16 jaar) onder een kapschuur in Vught stond. Op het eerste gezicht dacht ik dat het een gewone Break was, maar na de tweede keer kijken bleek het een Service (Entreprise) te zijn. Zo heb ik een Auto ambulance met chauffeur bereid gekregen om mee te gaan. Afgereisd van Groningen naar Vught, Service opgeladen en weer terug.
Sinds een poosje ben ik bezig met het opknappen. De bodem blijkt nog redelijk goed te zijn, en de rest is ook niet heel slecht. Er komt een nieuw blok in (staat al klaar) en nadat we alles gelast hebben wordt ie weer helemaal blauw gespoten, zodat ie weer helemaal netjes is.
Als er mensen zijn die nog speciale Service delen hebben liggen hoor ik het graag.
bouwjaar 23-06-1976 in de kleur Vert Nopal en in november op
Nederlands kenteken gekomen
Mooi die verstralers in de koplampen en extra Cibies op de bumper. Op de toekomst voorbereid: Degene die voor je rijdt kan er zijn zonnencellen mee opladen. Maar nu vooral: het geeft in de duisternis heel erg veel licht en zicht: fijn tijdens een sportieve rit in de bossen van noord Frankrijk op de D-wegen of in de bergen (Ardennen, Alpen) 😉
Vorig jaar gerestaureerd.
Top, heb er lang geleden eentje gehad. Nog altijd spijt van de verkoop 😬
Prachtige auto, super! Toen ik nog jong was had Automaterialen Van Gorp uit Helmond exact zo’n GSA als bedrijfsauto. En wij als jeugd maar driften en scheuren met die hydropneumatische boxer.
Mijn appeltjesgroene (Vert Reinette) GS Break uit 1978(-12-27).
Jammer genoeg zijn de voor zetels niet meer aanwezig, wie kan mij zeggen waar ik nog goeie zetels kan vinden.
grtjes Mario.
Hoi Mario,
Als hij kenteken 26-PT-HV heeft, heeft hij mee gedaan in de Heineken film,het was toen mijn auto en ik heb hem toen verkocht aan iemand die hem in ging zetten in de film.
groet, Bart
Eenmaal terug in Nederland ging ik op zoek maar hoefde niet lang te zoeken want deze stond in Lelystad. Vlakbij mijn andere zoon. Dat kon dus mooi worden gecombineerd. De beste man moest hem weg doen i.v.m. ruimte gebrek.
inmiddels hebben we hem motorische laten reviseren door Peter van de Laar in Limburg. En als je dan toch bezig bent, dan ook maar meteen een anti roest behandeling laten doen en dan lekker laten uit druipen…
nu zijn de silent blocks aan de beurt dus as 5 maart 2017 naar de magazijn dag om deze te kopen.
En rijden maar!!
Eind 2010 heb ik de GSA weer uit haar slaap gewekt, met als doel om er in maart 2011 mee naar de beurs in Reims te rijden. Sindsdien doe ik dat ieder jaar, mede omdat een GSA ook in Frankrijk een exclusieve verschijning is die steeds meer gewaardeerd wordt. Maar vooral ook omdat de auto nog steeds fantastisch stuurt en klinkt 😉 .
De foto toont mijn GSA net ten zuiden van Reims.
Geweldig Sander!
Echt heel fraai.
Prachtige originele auto. Ik begrijp wel dat je hem helemaal zo wilt houden.
Heel mooi! Maar dan willen we natuurlijk ook graag nog een plaatje van het interieur zien..