Privacybeleid

Wie zijn we

Ons website-adres is: https://gs-gsavereniging.nl.

Welke persoonlijke gegevens we verzamelen en waarom we die verzamelen

Reacties

Als bezoekers reacties achterlaten in de Showroom, verzamelen we de gegevens getoond in het reactieformulier, het IP-adres van de bezoeker en de browser user agent om te helpen spam te detecteren.

Media

Als je afbeeldingen naar de site upload (showroom), moet je voorkomen dat je afbeeldingen uploadt met daarin EXIF GPS locatie gegevens. Bezoekers van de website kunnen de afbeeldingen van de website downloaden en de locatiegegevens inzien.

Ingesloten inhoud van andere websites

Berichten op deze site kunnen ingesloten (embedded) inhoud bevatten (bijvoorbeeld video’s, afbeeldingen, berichten, etc.). Ingesloten inhoud van andere websites gedraagt zich exact hetzelfde alsof de bezoeker deze andere website heeft bezocht.

Met wie we jouw data delen

Gegevens die leden aanleveren aan de vereniging worden in beginsel niet gedeeld met andere partijen. Gegevens worden gebruikt voor het mogelijk maken van de ledenadministratie, het magazijn, het versturen van een (digitale) nieuwsbrief. De adresgegevens worden gedeeld met de drukker van  de Gazette, zodat deze  via de post bezorgt kan worden bij de leden. Op de website wordt geen gebruik gemaakt van analyse diensten zoals Google analytics en er worden ook geen gegevens van leden op de website bewaard.

Hoe lang we jouw data bewaren

Wanneer je een reactie in de Showroom achterlaat dan wordt die reactie en de metadata van die reactie voor altijd bewaard. Op uw verzoek kan een reactie door de webmaster worden verwijderd.

Welke rechten je hebt over je data

Als je een account hebt op deze site of je hebt reacties achter gelaten, kan je verzoeken om een exportbestand van je persoonlijke gegevens die we van je hebben, inclusief alle gegevens die je ons opgegeven hebt. Je kan ook verzoeken dat we alle persoonlijke gegevens die we van je hebben verwijderen. Dit bevat geen gegevens die we verplicht moeten bewaren in verband met administratieve, wettelijke of beveiligings doeleinden.

Waar we jouw data naartoe sturen

Reacties in de Showroom kunnen door een geautomatiseerde spamdetectie service geleid worden.