Verslag 35 jarig bestaan

Zaterdag 1 april 2023 vierden wij het 35-jarig bestaan van de GS-GSA-vereniging. Garage Gert de Jong te Aalsmeer verwelkomde ons in een sfeervolle garage, waar ook op zaterdag fijn werd gesleuteld aan een fraaie DS. Zo’n 35 leden en anderen verschenen in 16 GS/A’s en dito CX’en en andere rijdende kinderen van André Citroën. Onder het genot van lekkere koffie, compleet met cake en paaseitjes lieten wij onze hersens kraken op de quiz van Marco Toussaint. Voorzitter Wim Boogholt sprak ons inspirerend toe en de pannenkoeken waren heerlijk.

Vervolgens verfraaiden wij het wegennet rond Schiphol en Amsterdam tijdelijk met onze rit naar Volendam voor een druilerig fotomoment op de dijk te midden van toeristen onder paraplu’s. Brrr. Snel door naar het Eendenmuseum in Andijk. Honderden heerlijkheden uit de stal met double chevrons in een fraai aangekleed pand. Bedenker en eigenaar Edwin Groen leidde ons zelf rond en raakte niet uitgepraat of al die auto’s, Kleinwagen, brommers en fietsen, mooi van zichzelf of anders wel met met een mooi verhaal.
Zoals gewoonlijk hadden de thuisblijvers ongelijk.

Met hartelijke dank aan de evenementencommissie en 35 en meer enthousiaste en vriendelijke deelnemers.
Jaap Timmer (lid nummer 14)