Jubileum 30 jaar Citroen GS-GSA Vereniging Nederland

Citroën GS en GSA rijdend houden door kennis delen!

We schrijven 1988, het jaar dat een aantal hartstochtelijke GS – en GSArijders besloten een vereniging op te richten met als doel de GS en GSA op de Nederlandse weg te houden.
3 decennia later blijkt dat ze in hun opzet geslaagd zijn; nog steeds rijden er Citroën GS en GSA’s op neerlands wegen en slapende exemplaren wordt een tweede leven gegeven.
Om als liefhebbers/bezitters van het Citroënmodel GS/GSA dit model voor de toekomst te bewaren, is het essentieel dat niet alleen de passie en enthousiasme maar ook de kennis over het model wordt gedeeld met andere autoliefhebbers. Om bij het 30-jarige bestaan van de Vereniging stil te staan werd een tweedaags evenement in Heinkenszand georganiseerd.

Het weekend van 15 en 16 september stond daarmee geheel in het teken van het 30 jarig bestaan van onze vereniging.
Ongeveer 70 bezoekers uit België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Nederland en Polen maakten er een geweldig evenement van.