« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Rondrit door de Meierij

15 september 2019 van 10:00-17:00

Op 15 september 2019 willen we de leden van de GS/GSA-vereniging uitnodigen voor een rondrit door de Meierij van ongeveer 60km.
We zullen dan langs enkele bezienswaardigheden binnen de Meierij rijden. Daarnaast is er ook voldoende ruimte voor de inwendige mens.
We hopen dus op mooi weer.
De start zal zijn om 10:00 bij de Autosalon Doornhoek in Veghel, waar iedereen in de gelegenheid is de collectie te bewonderen, alvorens we starten met de rit. De rit zal ook eindigen op deze locatie.
Achteraf kan nog besloten worden om op eigen gelegenheid het basecamp DZA Vlagheide ter herinnering van Operation Market Garden te bezoeken. Waar 75 jaar na dato te zien is, hoe het er aan toeging tijdens WO2.
We hopen jullie te zien op 15-09-19

Groeten Dolf Hamers

Start: 10:00
Locatie: Autosalon Doornhoek te Zijtaart
Adres: Doornhoek 3 Zijtaart (Veghel)
Kosten: 5,- p.p. voor niet leden, voor leden gratis. Het lidmaatschap is gekoppeld aan een individu. (Dit is inclusief entree museum en welkomsdrankje.)
Graag van te voren opgeven: dolfspv@hotmail.com

Datum:
15 september 2019