« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Jubileumweekend GS-GSA Vereniging Nederland

15 september 2018-16 september 2018

Onze GS/GSA vereniging bestaat dit jaar 30 jaar en dat gaan we groots vieren!
Op 15 en 16 september organiseren we daarom een kampeerweekend in Heinkenszand, een dorp in de gemeente Borsele, in de provincie Zeeland.

Dit weekend zal natuurlijk toegankelijk zijn voor al onze leden maar ook worden zusterclubs uitgenodigd om op bezoek te komen.
In de buurt en op het kampeerterrein zullen er tal van activiteiten worden georganiseerd zoals lezingen, workshops , verkoop van onderdelen enz.
Zaterdagavond organiseren we een gezamenlijke BBQ met voor de liefhebbers ook echte Zeeuwse Mosselen, Franse muziek en Films.

Kortom het word een echt Jubileum feest voor onze vereniging met een Frans/ Zeeuws tintje.
We hopen op een grote opkomst zodat de concours d élégance minimaal 30 fraaie GS/GSA voitures zal bevatten.

Schrijf je daarom nu in via deze link!
of klik eerst hier voor meer informatie.

Tot ziens in Zeeland!

Begin: