!!GS GRATIS!!

Plaats hier uw advertenties van uw GS/A.
Plaats reactie
Frank Zandstra
Site Admin

!!GS GRATIS!!

Bericht door Frank Zandstra » vr sep 18, 2015 5:20 pm

Deze mail kregen we als bestuur van de vereniging binnen.
Wie haalt hem op?? Is GRATIS!!

Hallo,
Na het overlijden van mijn vader heb ik zijn GS special uit 1980 in begin 2000 bij mij op de oprit gezet met in het achterhoofd deze tzt te gaan gebruiken als oldtimer. Ik ben al in het bezit van twee Volvo oldtimers dus aan mijn sleutel behoefte kwam en kom ik wel toe. Daarom was het steeds maar uitstellen. Nu is er in mijn privé omstandigheden het eea gebeurd waardoor ik geen tijd meer kan vrijmaken om de GS aan te pakken. En zoals het spreekwoord al zegt van uitstel komt afstel dus zover ben ik nu. Ik kan hier het plaatselijke autodemontage bedrijf bellen en dan ben ik hem kwijt. M'n oldtimer hart zegt echter dat ik eerst iets anders moet proberen vandaar deze mail. De auto staat bij op de oprit, altijd onder zeil gestaan, of hij loopt weet ik niet hij is wel lopend weg gezet. De km stand is 90 a 100.000. De auto is ook al die jaren geschorst geweest. Indien iemand van jullie club interesse heeft en ik kan die persoon er een plezier mee doen, hij mag gratis weg. Op 10 okt loopt de schorsing af en na die datum wil ik hem niet meer op mijn naam hebben. Wel zelf ophalen en voor een vrijwaringsbewijs zorgen. Hij staat in de buurt van Boxmeer.
Groeten
Willem Berns

irene.berns@gmail.com

Frank Zandstra
Site Admin

Re: !!GS GRATIS!!

Bericht door Frank Zandstra » ma okt 05, 2015 5:19 pm

Auto heeft een goed plekje gekregen.
Denk dat de nieuwe eigenaar zich hier wel melden gaat.

Plaats reactie