GSA Club Break te koop

Plaats hier uw advertenties van uw GS/A.
Plaats reactie
Thierry

GSA Club Break te koop

Bericht door Thierry » wo okt 28, 2015 8:11 pm

Na ampel beraad moet ik constateren dat ik meer projecten dan tijd heb, daarom ga ik afscheid nemen van minstens 1 en wellicht 2 auto's.

Mijn trouwe auto, een GSA Club Break 1984 in Beige Sloughi Metallisé Vernis (Cottage beige). Ik ben de tweede eigenaar, sinds een jaar of 14.

Interieur is beige en matig, wel met nette hoezen.

> 130.000 op de klok, en loopt als een zonnetje. 2 jaar geleden alle pakkingen van motor en bak vervangen, kleppen opnieuw ingeslepen, nieuwe bobine, ontstekingsmodule, bougie's en kabels.

Dorpel heeft wat beginnende plekjes. Roesttechnisch zeer redelijk, zeker voor een origineel nederlandse auto, alleen de onderkant van de deuren is slecht.

In de loop der tijd allerlei onderdelen verzameld om haar mooier te maken, maar het ontbreekt me aan tijd.
Onderdelen zijn eventueel ook ter overname, denk aan interieur (cottage), ramen (origineel getint), technische onderdelen, 4 cottagedeuren in vrij goede staat, etc.

Hoeft niet voor de hoofdprijs weg, een beginnende liefhebber met tijd, kan hier veel plezier van hebben.

De auto is geschorst, maar kan in overleg afgeleverd worden of met APK uitgerust worden.

Bel gerust voor meer info, liefst buiten kantoortijden. Mailen mag altijd ;)

Thierry Le Grand
Den Haag

Thierry

Re: GSA Club Break te koop

Bericht door Thierry » ma jun 06, 2016 11:25 am

De break is verkocht en zal door een donateur van onze club weer in haar glorie hersteld worden.

Plaats reactie